Wednesday 27 October 2010

pabila malam tanpa bulan dan bintang:(

tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat bermain
p/s:bukan la maksud aku jad tuh tempat mainmain mcm playground:p



mohd alief
gay aku


wafa syakira azmi
dia kata aku dah mcm abg dia

:(

aku nak hidup selamanya dgn mereka bolehkah?
kata nina,'when pigs can fly'.
mereka:(

damia faqhira saiful azly
khairunisa ahmad denney
dun worry aku ingt nama penuh korang:p

nur amanina rasid!

siti nur syahira safie

ainaa farhanah?? sorry:(

dato' paduka!
sory to say tp rmai2 mmber paan la yg aku plg TAK SEDIH nk tggl.ntah knapa.slalu bahan aku kot.haha:p

syakay,i'll miss u kodomo:(

bye2 fizzy!thanx for everything.jaga bento leklok.peace!

                                        dan tak lupa
adilin anuardi.i'll miss u too:'(


let bygone be bygone.buang yg keruh ambik yg jernih.apa yg terjadi disitulah hikmahnya tersembunyi.dan yg penting my life is not over...yet

AKU SAYANG KAMU SEMUA!
LIKE LA!:P

No comments:

Post a Comment