Tuesday 6 April 2010

pressure+stress+bengang+urghhhh!!!!

sory la yer sbb blog aku ni mmg da lame thap cipan x update...huhu...nab da marah da 2...sbb aritu die da pesan..nk buat blog ni jgn hngat2 tahi ayam....yela2...sory...bkn ape...xde mase kot...aku kalau duk mngadap mnde ni...kne cari idea lgi..xtaw nk cter ape..haha...ambik mase kot...baik aku mngadap fb ker..ym ker...haha...msti tertnya2 nape tjuk post aku mcm 2...haha...sbb itulah yg aku sdg mrasai skrg ni...nape plak??alaa...biase laaa...khdupan kan..kalau xde mnde2 2...x sah laa...haha...mgkin stress blaja kot...adoii...btol2 stress laa...seyes aku ckp...SEMAKIN LAMA AKU ADE KAT CNI...SEMAKIN AKU STRESS!!!!!!!!!....nape lak???ntah laa...ssh nk ckp...aku x prnah cter kat sape2 pon psl ni...bkn aku srg jer kot...rmai lg classmate aku ckp mcm 2...kalau boleh...skrg jugak nk kluar dr cni!!!!!wawawawawawawawawawawa...xtaw nk wat ape lg...adoiii....sbb...mnat aku da mcm lari skit...mnat aku da mcm kmbali kpd mnat aku sjak kecik2...ape???nk jd...mmmmmmmm.....doktor???wow!!!!seyes ker???huhu...ntah laa...mgkin kot...n itulah yg kluarga au hrp2kan trutamanya nenek n atok aku....diorg byk kali ulang ayat ni...'cucu2 tok ni...jd la doktor sorg'...uhuh...stiap kali aku tringt ayat 2...rase mcm nk mnitis jer air mata...huhu...n hrapan ayah mak aku lak...diorg nk sgt aku pg stdy jauh2...yup2...jauh2!!!!aku pon nk mcm 2...aku x kesah...slagi boleh hdop....y not kan....huhu...ayat yg slalu mak n ayah aku ulang2 plak mcm ni...'anak mak ayah yg sulong da bjaya...blaja kat overc...anak yg bongsu ni kne la jd mcm 2 gak'...huhu...cdih siot!!!!pastu...lpas jer jpa kluar rsult utk pggilan interview aritu...aku cek2 x dpt...huhu...aku redha jer...xpelaa...aku bgtaw la mak ayah aku...diorg agak cdih la jgak...huhu...nk wat cmne...n tibe2 die tnye...'kalau ayah hntar pg mesir nak???blaja kat sane???'.....aku tnye blk...'nk g cmne ayah???'...dia jwb....'xpelaa...ayah spport dlu...ayah hntar pkai ejen'...uhuh...smgtnyer ayah aku ni nk sruh anak die bjaya...huhu...aku pon ckp...'suke hati ayah laa...faitz ok jer'...huhu...nk pcaya x pcaya...dia yg urus sume borang2 tuhh...almaklumlaa...aku kat cni...nk wat cmne...n dia ckp mnde 2 da setel...tgh tggu offer jer...mmmmm...aku x mngharap sgt pon...tp aku taw...ni hrapan mak ayah aku...so sape2 yg bace post ni...korng smpan la dlu rhsia ni...aku xnak laa bwat kecoh....mnde ni pon dlm proses lg...tp mmg berkmungkinan bsar la aku akan kesana n mninggalkan utp ni...adoii...beratnya nk tggl sbb kat cni la aku jmpe kwn2 yg sporting...baik...mesra...sume2 laa!!!!!!!i'm gonna mishh u all frens!!!!kalau aku x dpt offer 2 pon...aku hrp sgt2 aku dpt uitm...nk buat asasi sains...sbb lps 2 aku mmg nk buat dntistry...hopefully laa...sbb mmg 2 1st choice aku utk upu...huhu...so mknenye...mmg aku akan mrasai la skali lagi saat2 cdih utk bpisah dgn kwn2...x smpai 5bulan yg lalu...aku mrasai saat2 2 bile da hbis spm...mase 2 mmg cdih sial!!!sape x cdih....5thun duk same2...da mcm adk-bradik daa...huhu...kat cni pon...wlaopun x smpai stahun pon...tp...kteorg pnyer chmstry 2(walaopn aku bkn bdk eng) sgt la kuat...huhu...


sory...aku x dpt nk truskan tulis post ni...LIKE LA!:P

7 comments:

  1. huk3..lor ak tataw pulak mg pressure camni duk sane.mg xpena cter pon~ ak jer yg sokmo cter msalah ak,mg xpena pon kan..huhu~ towie.laen kali be free to let me know kayh,ade nape2 cter je.ak xkesa.hihi~ anyway,kekgy kan mg yg fly,bukan ak.haha~

    ReplyDelete
  2. huhu..aku bkn nde...xtaw nk cter gane ke org...

    ReplyDelete
  3. haha~ otey2..faitz,ak igt agy yg mg cter kat ak yg parents mg gtaw 'anak mak ayah yg sulong da bjaya...blaja kat overc...anak yg bongsu ni kne la jd mcm 2 gak'..hehe~ mase tue kite turun bukit besar same2 tue..ingat??

    ReplyDelete
  4. la... ko pon kluar utp ke? smue org nak klua~! smue org nak tggalkan ak~! benci~! tanak kawan smue org~! Mak ak ske gle ak x dpt oversea~ masa ak apply dlu mak ak da cakap siap2.. "x yah la g oversea.. anak mak dua je.. kalau adik gi oversea nanti mak ngan abah sunyi".. wa... x yah dow klua.. halimah nak klua.. wong nak klua.. rasyid nak klua.. thulasi nak klua.. amelia nak keluar.. ko nak klua.. anis syahirah nak klua.. hanim nak klua.. habis spe je dak ict bis? ak dan foreigners je ke?

    eh.. cam blog ak lak ak tulis komen.

    ReplyDelete
  5. weyh,jgn keluar selagi presentation ekonomi blom abis!!!!!!

    ReplyDelete
  6. tiq:yup2...btol2...aku ingt sokmo mnde yg aku cter...sob3...
    nab:nab!!!!!!!!jgn la cmni...adoi...huhu...aku cdih gak...ingt x cdih ker...dah nk wat cmne...aku mmg rase xleh nk trus duk cni...huhu...ko ni nab...asyik buat klakar jer...xjd aku nk feelin2...
    mizah:yela2...

    ReplyDelete
  7. uiiiitt.....
    asal ni beb///


    yayasan nordin nak tanggung eehhh???
    pehhhh...gud2...

    listen to ur heart bebeh!

    ReplyDelete