Tuesday 9 March 2010

spmspmspmspmspmspmspm n so on~~

11mac2010

aku mngharapkan ssuatu yg istimewa pd tanggal ini...utk dikongsi brsama mak ayah...guru2...mmber2 n semua org...tp......kalau aku x mmpu...apakan daya...hanya kesabaran la kot...mmm..ntah laa...tp yg plg sure skrg ni aku sgt takoooooooooooooottttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!....xtaw nk bgtaw cmne prasaan aku nih....orh semua boleh ckp....alaaa...rilek laa...apa nk takot...ko da masuk u....xpayah pikir2 lg...aduhhh...manisnyer bbicara....wehh....prasaan msg2 kot...mule2 aku mmg xnak blk awal pon...tp....dsebabkan desakan n 'terpengaruh' dgn kwn2 yg semuanya nk blk awal...aku pon kecundang...wakaka...blk la aku rabu mlm ni...tp x smstinya pg2 khmis 2 aku da trcegat kat dpn skolah kot...haha....kalau nk pg sgt pon..aku nk call cg aku dlu...klau result aku bes...bru prgi....baru la bes nk lepak2 ngn kwn...haha....sebut psl kawan....waduhhhhh...kangen sama kamu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yup2...objektif sbenar nk pg skolah bkn nk tgk sgt result 2....nk jmpe kwn2 jer...haha...tp trpaksa gak mnerima knyataan 2...bkn boleh lari pon...terima je laa...kan????huhu....arini bdk2 plkn da pnutup...esk diorg blk laa....waaaa...besnyer diorg...huhu.....msti prasaan diorg brcmpur baur kot...xcted giler nk blk....n sedih sbb da nk brpisah ngn kwn2 satu kem...ye laa...mgkin lps ni x jmpe2 dah...msg2 ddk jauh2...huhu....satu lg...msti diorg pon ade prasaan takot nk ambik rsult...huhu...mmm....ntah laa...owhh...diksmpatan ni...aku nk ucapkan cngratz kat mmber2 aku yg bru jer tamat plkn dgn jayanya iaitu;

>aizad safuan
>aris raof
>safwan
>faris
>shukrie
>malisa
>amir itik
>hisyam
>mier
>syazwan
>sede
>pelan
>sai
>poktam
>sahe
>jedak
>pejo
>habibah
>jamal
>raihanah
>najmi
>pe'an
>serah bucap

aku proud giler ngn korg...huhu....nynyi sket....kami wira wirawati ngra...haha....x sbr2 aku k tgk korang...dah la mse raye cine aritu x smpat nk jmpe...huhu...cdey2...lps ni...jom lepak!!!!!!wuhuuuuuuu......LIKE LA!:P

No comments:

Post a Comment