Friday 26 February 2010

aku.dia.kamu

pernah dgr x lagu ni???mmm...pnyanyi die...nadia af n peanut...aku pon x knl sgt peanut ni tp lagu ni mmg bes la...seyes!!!(kalau sikecik bace dia ingt say yes!!!)...haha...ape2 je la sikecik...asalkan ko bhgia...lagu ni pon brmakne gak...apasal brmakne???mmm.....ssh nk bgtaw cmne tp itulah knyataanyer....mgkin aku pnh bgtaw secret bhind this song to ciktiqz sygss...sbb kteorg mmg suke tkar2 rhsia ni...x g2 tiq???haha...aku suke lirik lagu nih...haha...that's 1 more reason why i love this song damn much...klau nk dgr...try ar cari kat youtube...konfem ade....xpon tgk dlm fcbook aku....aku da upload....haha....lirik die mmg brmakne gler...ssuai ar utk org2 yg tgh brcinte but of crse not me...haha....sbb aku ni still sngle n available kot....('kot' bkn brmakne mungkin sbb sikecik bgtaw aku...2 ayt2 org kl...mmg diorg ckp 'kot' kat blakang wlaopon mnde 2 mmg da btol)...huh...ape2 je la...sikecik kan...lyn jer laa...haha...ok2....brbalik kpd lagu ni...lirik die kan...ala2 nk bg nsihat laa kat org2 yg tgh mngelamun nih...cntohnye kite ni kne setia la kan...kirenye bagos gak ar lagu ni...sbb skrg ni rmai yg hangat2 tahi ayam(bak kate nab kat aku) mase brcinte...huhu...mase mule2 bkn main...huh...lbih drpd laki bini but last2....mmmm...clash jugak...alaa..baik xyah dr awal2 kan...sbb 2 laa aku x pikir lg mnde 2 skrg ni...kalau sikecik ckp kan...x smstinya kite xde makwe 2 kite ni x suke pmpuan or kite ni suke laki2...tp....klau bleh....nk cari yg btol2 n yg bleh smpai naik pelamin....(jauh sgt ke pikiran aku ni arr???)....haha....kesah arr...tp ape yg aku ckp ni agak btol laa....kot....haha...n ni ade bberape line lirik lagu ni yg aku ingt laa....erti kate lain yg aku hafal laa...haha...da mnat kan...msti la hafal....~~

>jgn ada tidak percaya...
>jgn ada kbncian mu...
>hati ini selalu hrpkan...
>kau dan aku bisa bhagia...
>airmata di sisi ini...
>saat kamu jauh disana...
>.........................................
>kau dan aku...
>harus SETIA....
>engkau dan aku....
>tidak mahu....
>org ke3....
>mnghancurkan...
>kerana kita...
>telah lama...
>disatukan!!!!....

p/s:sory laa....ade 1@2 line aku x ingt...haha...

so...drpd lirik ni kte da bleh pham ape yg trsrat....huhu...mgkin ade yg x brape fhm sgt sbb lagu ni bkn jiwang sgt sbb ade elemen rock skit....tp bg aku...skali dgr dah phm sgt2...huhu....so...kapel2 dluar sane(including my frens)...try laa...try ape???try la jd setia...haha...try????no la..i mean...buat la sehabis baik...alamak...mcm ayat pngakap la pulak kan....haha...ape2 je laa...asalkan korg hepy....insyallah....aminnn....LIKE LA!:P

4 comments:

  1. haha..btol3.
    kite mmg suke share2 story kan.hehe
    dari sekecik2 crite smpai sbesa2nye kn.haha.
    bgos3.keep on kayh.truskan contact ngan ak erk.hee~~ mg mmg kwn ak [weyh,nk kne tmbh 'kot' ke x kat blakang nie?? haha..]

    ReplyDelete
  2. mmmm...kalu ikotkan sikecik 2..mmg kne tmbah KOT....haha..

    ReplyDelete
  3. haha..so,nk kena ikot sikecik aa..ngee~~ mg mmg kwn ak KOT.haha.ase cm plek ayt nie kan? ade mmg,pahtu kot plak kat blkg.huhu.bia jela.ta kesa,

    ReplyDelete
  4. 2 arr...ape2 je la sikecik 2...haha....mu pom mmg kwn aku KOT...haha...

    ReplyDelete